DIY, DIY organizatori, Organizacija

Organizacija kućnog ureda

Ako ste čitali prošlotjedni post, znate da sam vam obećala nekoliko riječi o organiziranju kućnog ureda, radnog kutka, radne sobe ili kako god ga već zvali.

Daklem, nekoliko je osnovnih stvari koje vam trebaju u uredu: radni stol, police ili ormar za odlaganje uredskih stvari i eventualno neka sofa ili kauč za odmor/gledanje serija. 😉

O tome kako organizirati radni stol već sam pisala, ali ne šteti još jednom. Pokušajte na stolu imati što manje stvari, posebno ako je manji. Ja na svojem imam lampu, laptop, miš i organizator za olovke. Stol ima dvije ladice (tj. jednu ladicu i jednu policu).

Kućni ured
Ovaj organizator za olovke sam sama napravila. Izrada nije teška, trebaju vam tri plutena podloška (svoje sam kupila u Ikei), ljepilo za drvo i olovka kojom ćete izbušiti rupe. Najprije na jednom (eventualno i drugom) podlošku izbušite rupe, a onda sve zalijepite i ostavite da se osuši. Izi pizi. Super je za olovke koje najčešće koristite (možete izbušiti i više rupa, naravno).

Organizator za olovke
Na polici ispod radne površine stoji mi planer i papiri koje trenutno koristim, a u ladici ostali uredski pribor. Ladicu sam organizirala umetanjem organizatora iz Ikee koji mi se pokazao jako praktičnim jer se može izrezati prema dimenzijama ladice (imate oznake za dimenzije koje odgovaraju pojedinim ormarićima). Moj stol nije iz Ikee (iz Jyska je), ali se organizator savršeno uklopio.

Organiziranje ladica
Iznad radnog stola imam dvije zidne police koje više služe za ukrase nego za spremanje stvari – izuzev crne kutije. U njoj su fotoaparat i od nedavno token (premjestila sam ga iz ladice u kutiju jer mi ga je teta u banci morala otključavati… Sofi je mislila da je to mobitel, ha ha ha).

Kućni ured
Do stola je kauč koji ispod ima spremište. Tu sam spremila dio skripti s faksa, predmete za organiziranje koje ću iskoristiti po kući i neke sitnice za dekoriranje. Da budem iskrena, ove stvari bih morala još jednom sve pregledati, 100% sam sigurna da mi to sve ne treba.

Kućni ured
S druge strane prostorije su dvije stojeće police za knjige, tj. još uredskih potrepština.

Kućni ured
Moram priznati da mi je organiziranje, zapravo dekoriranje ovih polica zadalo malo muke. Kao prvo, nije da sam baš nešto vješta u dekoriranju, a kao drugo, ja sam tip koji sve voli imati iza vrata ormara – ovako sve otvoreno mi je prešareno. Baš sam iz tog razloga sve knjige odlučila okrenuti naopako, a sve ostalo pospremiti u kutije/registratore/košaru. Kao dekoraciju dodala sam biljke i fotke, tu i tamo koji dekorativni predmet kao npr. vazu koju sam obojala zlatnim sprejom i keramičku posudicu koju sam napravila kad sam bila klinka.

E, sad vas sigurno zanima što je u kojoj kutiji. Ništa spektakularno, ha ha ha. Cipele (!), čestitke s vjenčanja, okviri za fotke, albumi, šivaći pribor, skripte s faksa, dokumenti, pribor i materijali za DIY projekte i sl. (Kutije, registratori i košara su isto iz Ikee).

Malo sam se isto “zezala” s organiziranjem dokumenata. Živciralo me što vire iz registratora pa sam registrator jednostavno okrenula prema dolje. 😎

Isto tako, možda vam je neobično da cipele držim na ormaru, ali pošto još nemamo ormarić za cipele, morala sam nekako improvizirati. Ovo se zasad pokazalo kao dobro rješenje.

Organizacija kućnog ureda

I na kraju, papirnata vreća koja se inače koristi za spremanje igračaka… Ja u svoju spremam one jakooo tople, ali ružne deke. Osim što je funkcionalna, mislim da se lijepo uklopila.

Kućni ured
I to je to! Mislim da sam spomenula sve što sam trebala. Ako vas što još zanima, slobodno me pitajte!

Čitamo se.

Do idućeg petka,
vaša Petra P.

2 thoughts on “Organizacija kućnog ureda

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.